Muzyka

środa, 23 września 2015

Może okay będzie naszym zawsze?- Gwiazd naszych wina, John Green


Hej! W sierpniu przeczytałam przepiękną książkę, którą dostałam w prezencie urodzinowym od mojej najlepszej przyjaciółki. Książką tą jest "Gwiazd naszych wina" Johna Greena. Zapraszam do recenzji! :)





OGÓLNE INFORMACJE:

Tytuł: Gwiazd naszych wina
Tytuł oryginału: The fault in our stars
Autor: John Green
Wydawnictwo: Bukowy las
Ilość stron: 320



O CO CHODZI?

Siedemnastoletnia Hazel Grace Lancaster choruje na raka płuc. Musi wszędzie chodzić z butlą tlenową. Nie chodziła do liceum. Uważa, że jest tykającą bombą, która w każdej chwili może wybuchnąć i zranić jej bliskich. Dlatego też Hazel stara się z nikim nie zaprzyjaźniać, gdyż chce zminimalizować liczbę ofiar. Jej życie zmienia się, kiedy podczas spotkania miejscowej grupy wsparcia poznaje osiemnastoletniego Augustusa Watersa. Tak rozpoczyna się ich wspólna historia, która wzruszy każdego.



PODSUMOWUJĄC

Książka ta naprawdę mnie poruszyła, ledwo powstrzymałam się od łez. Uważam, że tę piękną i mądrą historię powinien poznać każdy. 




OCENA KOŃCOWA:

9/10

CZYTALIŚCIE GWIAZD NASZYCH WINA? A MOŻE ZAMIERZACIE? PODZIELCIE SIĘ SWOJĄ OPINIĄ W KOMENTARZU! :)

1 komentarz:

  1. Zajrzyj na bloga, ponieważ pojawiły się już wyniki konkursu z "Cyrkiem nocy" :)

    http://slowniksztuki.blogspot.com/2015/11/konkurs-urodzinowy-z-cyrkiem-nocy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest on motywacją do dalszego pisania oraz uśmiechem na mojej twarzy;) Kocham Was!:*